Zapytanie Ofertowe na "Zakup i montaż oświetlenia awaryjnego w budynku administrowanym przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie"
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup i montaż oświetlenia awaryjnego w budynku administrowanym przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie”, znajdującego się przy ul. Gen. J. Bema 16A, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz projektem w zakresie instalacji oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, montaż awaryjnych lamp led i ich instalacji na korytarzach oraz klatkach schodowych poszczególnych kondygnacji budynku, według projektu wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis zamówienia podano w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w dołączonych planach poszczególnych kondygnacji i opisie technicznym.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, WYMAGANE DOKUMENTY
- Oferent może złożyć jedną ofertę - Wzór Formularza oferty załączony do niniejszego zapytania.
- Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty.
W innym przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty. - Oferta cenowa obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy ponoszone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu/ dostawy do siedziby Zamawiającego
- Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę do tego uprawnionego.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
poczty na adres podany we wstępie lub drogą elektroniczną, lub dostarczona do Sekretariatu PCPR, ul. Generała Józefa Bema 16A, 11-600 Węgorzewo
do dnia 9 lutego 2024r. do godz. 11.00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- OCENA OFERT
Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą wartością brutto całości zamówienia.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
7. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający odpowie niezwłocznie Wykonawcy oraz zamieści treść zapytania na stronie internetowej Zamawiającego, nie ujawniając danych Wykonawcy – pytającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia jest: Pani Ewa Wincza - tel. 87 427 06 44
ZAŁĄCZNIKI -
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia + plany poszczególnych kondygnacji (projekt)
- Załącznik nr 3 – Klauzula RODO
- Załącznik nr 4 – wzór umowy